Sunday 16 November 2008

BERIKAN KOMEN, PENDAPAT ATAU PANDANGAN ANDA TENTANG APA-APA SAHAJA.

16 comments:

BLOG KOMEN said...

Anwar kata, Sarawak kunci kerajaan PKR. Dia pikir senangkah mahu ubah haluan pemimpin BN Sarawan. Cakap senanglah, tidak serupa bikin.

BLOG KOMEN said...

Kalau kita lihat pada hari ini manusia di negara ini kelihatan berbeza-beza, ada yang tinggi, ada yang pendek, ada yang putih, ada yang hitam, ada yang bijak, ada yang bodoh dan banyak lagi perbezan yang dapat dilihat di kalangan mereka. Perkara seperti ini memang sukar diatasi dan mungkin tidak akan dapat diatasi sama sekali. Macamana kalau digubal satu undang-undang perkahwinan untuk memastikan orang tinggi mesti kahwin dengan orang pendek, orang putih mesti kahwin dengan orang hitam, orang bijak mesti kahwin dengan orang bodoh dan sebagainya supaya penduduk negara ini lebih seimbang dan sama rata.

Anonymous said...

Kalau kita bagi komen di sini apakah peluang untuk rungutan kita dibaca oleh yang dituju?

BLOG KOMEN said...

komen tiada peluang dibaca oleh orang yang dituju, jika dia tidak melayari blog ini. Komen itu saja-saja untuk melepaskan perasaan yang terpendam, tapi jangan umpat sangat orang lainlah nanti kena pukul.

Anonymous said...

kalau di beri peluang, saya ingin mengunci pintu bilik yang penuh dengan semua penyokong-penyokong dan pemimpin-pemimpin UMNO, dan dengan satu-persatu saya akan mencongkel keluar biji-biji mata mereka, dan menyiat semua kulit-kulit mereka sebelum saya memotong kepala-kepala mereka untuk dijadikan perhiasan rumah saya.

Tapi saya yakin tidak lama lagi impian saya akan menjadi realiti, kerana semua orang Dayak termasuklah orang-orang Cina dan India sangat membenci orang-orang UMNO.

Anonymous said...

saya terpanggil untuk mencatatkan sesuatu dalam blog komen ini, pertamanya saya sependapat dgn blog komen setelah GAGAL di Sabah kini PKR mengalihkan sasaran ke Sarawak pula menagih sokongan apa cerita ni kawan....?
Keduanya saya kurang jelas kenapa ada orang marah sangat dengan UMNO saya akui bukan semua orang dalm tu bagus tapi masih lagi ramai yang betul-betul berjuang untuk kestbilan dan keamanan negara. Jadi jangan kerana seekor nyamuk habis kelambu dibakar.
Ketiga Kerajaan Negeri tolonglah penuhi permintaan kami penggiat Sastera dan Budaya untuk mewujudkan Majlis@Lembaga yang memayungi Sastera & Budaya Negeri ini

Anonymous said...

Orang marahkan UMNO mungkin kerana ada segelintir pemimpin UMNO yang orang tidak suka. Tapi tidak patutlah kalau hanya ada segelintir pemimpin yang kita tidak suka menjadikan kita menganggap UMNO itu tidak bagus. Kita harus ingat UMNO banyak berjasa kepada kita.

Anonymous said...

UMNO(ketuanan melayu) adalah parti perkauman yang fanatik.
UMNO hanya menjaga kepentingan islam dan orang Melayu sahaja !!!

KEPALA-KEPALA ORANG-ORANG UMNO HARUS DIPOTONG !! HANYA MENUNGGU MASA SEBELUM ORANG DAYAK, ORANG CINA DAN ORANG INDIA MEMBUNUH SEMUA ORANG UMNO !!!

Anonymous said...

kepada Yang Berbahagia Datuk KP, sesekali tolong turun ke Sabah cuba lihat apa sedang berlaku

Anonymous said...

UMNO tdk slh cuma ada sgelintir yg mungkin tersalah langkah kerana niat yg tidak betul. Tolong jangan slah tafsit istilah Ketuanan Melayu bukan bermakna kita perlu sujud dgn orang UMNO/Melayu. Jangan kita berfikiran sempit rasanya terlalu banyak penjelasan telah dibuat masih tak jelas lagi atau memang da KELABU ASAP pemikiranya. Kalau UMNO hanya menbela nasib orang Melayu/Islam mana mungkin akan terbina rumah/tempat ibadah/sekolah yang berasaskan kaum/fahaman di Malaysia ini, tolonglah fikirkan

Anonymous said...

Memang orang itu KELABU ASAP kalau dia mengatakan UMNO itu hanya menjaga kepentingan Islam dan orang Melayu. UMNO di Sabah bukan hanya dianggotai oleh orang Islam tetapi keahliannya turut dibuka kepada bumiputra yang beragama ini.

Anonymous said...

Maksud saya "beragama lain"tertaip pula "beragama ini".

pt bola said...

PT BOLA Situs Bola Online Aman & Terpercaya yang memberikan Promo dan Bonus Menarik untuk para Membernya.

Contoh Blog said...

Blognya belum aktif yak?
ini ada contoh artikel blog untuk inspirasi
Cara Jualan Online 
contoh cerita pendek

https://ptligaslot.com said...

PTLIGA SITUS BOLA TERPECAYA DAN TERBESAR

PTLIGA Agen Bola Terpecaya 24JAM Online

agen parlay said...

sangat mudah bermain parlay pada situs parlay terpercaya karena hanya cukup memilih minimal tiga pasaran pertandingan dan menentukan nominal bet yang ingin kita pertaruhkan. parlaydewi365.com